SPONSOR AL TRANSILVANIA PYKE CLUB

BEST FOR FISHING

marți, 31 martie 2015

2015

2015 incepe pentru TPC cu noi provocari ,dupa un 2014 foarte bun,in acest an clubul are 5 membri calificati in loturile nationale.2 membri in lotul national de barca, respectiv CRISTIAN DRAGOTA si  SORIN MOLDOVAN si 3 membri in lotul national de mal,respectiv  RADU VLASIU, GABRIEL JUDET si ROLAND KATONA.
Acestia vor reprezenta clubul,orasul, judetul si tara in Estonia respectiv Irlanda,le dorim succes si le transmitem ca suntem mandri de ei.
Speram ca si in acest an clubul sa se poata mandri cu membri in loturile nationale.

vineri, 7 septembrie 2012

MASTER – BELIS 25-26 august 2012

Campionatul national de spinning

Organizat de Liga Romana de Spining, etapa 4 a campionatului, are ca obiectiv capturarea cleanului si pastravului intr-unul  din cele mai bune lacuri de munte din ardeal.
        Dupa un acces destul de dificil in zona de campare, incepem  montarea barcilor si a intregului echipament , in tensiunea specifica oricarei competitii de acest nivel. Sedinta tehnica sporeste tensiunea concurentilor pina la aflarea grupelor si a sectoarelor in care vor incepe a doua zii concursul.
         Odata cu terminarea sedintei si detensionarea atmosferei, in frumosul amurg de soare , si la lumina focurilor  de la gratarele pe care mai multi participanti le savurau cu foarte mare placere incep, discutiile si strategiile abordarii primei zile de concurs.
           Simbata dimineata dupa cafeaua revigoranta ,intre 6.00 ora 6.30  concurentii incep sa se deplaseze spre locurile de start al fiecarui sector , urmind ca la ora 7.00 odata cu fluerul arbitrilor sa inceapa  concursului.
         Strategia mea de a aborda acest concurs a fost foarte bine pregatita, prin faptul ca am efectuat mai multe  antrenamente pe aceasta locatie , atit in zona de concurs cit si in afara ei, astfel ca dupa dupa startul competitiei, m-am deplasat  cu toata viteza unui motor electric de 44 lb, spre locul in care m-am gindit ca ar trebui sa incep concursul. Dupa aproximativ 30 de minute, cu o oarecare dezamagire  am constatat ca pesti nu erau in acea zona , desi in antrenamente si-au facut prezenta de fiecare data, fapt pentru care a  trebuit  sa trec  la o alta strategie, deoarece am observant ca apa era foarte curata si pestele se sperie foarte usor. Am ales un vobler cu care sa-mi permita abordarea locurilor de pescuit de la o distanta m-ai mare,efectuand un lanseu m-ai lung , astfel  incat clenii sa nu-mi simta prezenta.  Dupa abordarea m-ai multor locuri de mal, cu voblere din categoria TINGO de la JAXON, am avut si prima captura pe  varianta biban. Dupa citeva ore in care am avut  din ce in ce m-ai putine capturi, am reevaluat situatia si am abordat locurile cu ape m-ai adinci, in care erau si structuri ,  iar pesti isi faceau simtita prezenta. Aleg  un alt tip de vobler cu care pot aborda locurile cu adincimi m-ai mari respective 4 – 5 metri, si rezultatele nu intirzie sa apara, astfel ca ma hotarasc sa ma ancorez in acel loc. Dupa m-ai multe lansari, constat ca odata  ce am lasat ancora in apa, pesti  sau speriat si au plecat din zona, dindu-mi seama de greseala facuta am plecat in alte locuri asemanatoare evitind a m-ai lasa ancora.In  locurile m-ai adinci de 6 – 7 metri  pescuiesc cu Pilkerele de la JAXON de 6gr. care mi-au dat bune rezultate in antrenamente . Astfel ca reusesc ca la finalul primei manse sa masor 16 cleni cu care am reusit sa cistig mansa.

Dupa 7 ore grele de concurs, in care si-au spus cuvintul canicula si stresul concursului, gustul puternic si amarui al berii  NEUMARKT, oferite de sponsorul campionatului, a reusit sa ne reintroduca intr-o atmosfera placuta, indiferent de rezultatele obtinute de fiecare concurent. Aceasta atmosfera , ne determina  sa ne intilnim de fiecare data cu  placere si sa depanam  amintiri despre aventurile la pescuit ale fiecaruia dintre noi.
          Seara, odata cu lasarea intunericului, incep discutiile si strategiile fiecaruia cu privire la abordarea mansei de a doua zii.
         Duminica dimineata sub supravegherea arbitrilor se da startul celei dea  2 manse , mansa pe care o  incep cu foarte mare precautie, avind in vedere cele petrecute in prima zi. Locurile pe care incep sa pescuiesc dimineata sint tot acelea din apropierea  malurilor,  pe care le abordez tot cu lansari lungi si fara a ma ancora . Capturile nu intirzie sa apara, dar in numar m-ai redus si de dimensiuni m-ai mici. De data aceasta observ ca sint si m-ai precauti ca in ziua precedenta, retraginduse m-ai repede la adincimi m-ai mari, fapt ce ma determina sa aplic aceasi strategie ca in prima mansa. Pesti sint tot m-ai greu de gasit si pacalit in conditiile in care soarele si lipsa vintului ne tradeaza  prezenta in fata lor. Totusi capturi  sint, dar  multi nepunctabili. In jurul amiezii vintul isi face simtita prezenta, cu rafale destul de puternice provocind valuri ,ce aveau sa tulbure unele zone din preajma malurilor,  ceea ce determina schimbarea comportamentul pestilor.  Observand acest lucru,  schimb strategia, pescuind din nou in maluri, in zone cu ape tulburi si folosind  niste voblere  cu culori m-ai stridente. Pe parcursul mansei reusesc sa puctez cu  7 pesti , clasindu-ma  pe locul 2, in aceasta mansa.
          Cu un loc 1 in prima mansa si un loc doi in mansa a 2 a, reusesc sa termin acest concurs pe primul loc.
         Competitia se incheie cu festivitatea de premiere, la care premiul pentru cea mai mare captura a fost decernat colegului meu IMREH CSABA de la clubul TRANSILVANIA PIKE, locul 3  BUZATU SABIN, locul 2 CIOBANU MIRCEA amindoi de la clubul AQUAMANIA, iar locul 1 subsemnatului, DRAGOTA CRISTIAN.
          Multumesc si pe aceeasta cale, sponsorilor, arbitrilor, organizatorilor si tuturor concurentilor care dau viata acestor competitii deosebite.

marți, 19 iunie 2012

C.N.S. divizia MAL

9 SI 10 IUNIE LIGA ROMINA DE SPINNING ORGANIZEAZA PRIMUL CAMPIONAT DE SPINNING DE PE MAL,DEDICAT IN TOTALITATE PASTRAVULUI SI ADUS LA NIVELUL CAMPIONATELOR INTERNATIONALE FIPS,CIPS DIN PUNCT DE VEDERE AL REGULAMENTULUI,ACEST PRIM CONCURS A REUNIT UN NUMAR DE DOAR 22 DE CONCURENTI,PROBABIL SI PRIN PRISMA FAPTULUI CA PARTICIPAREA SE RESTRINGEA DOAR LA MEMBRII CLUBURILOR AFILIATE LRS.
TRANSILVANIA PIKE A FOST PREZENTA CU UN NUMAR DE 3 PARTICIPANTI SI A ADUS LA SEDIUL CLUBULUI UN ONORABIL LOC 2 OBTINUT DE RADU VLASIU,UN LOC 9 OBTINUT DE GABRIEL JUDET PRECUM SI UN LOC 18 OBTINUT DE CRISTIAN PATRU.
UN CONCURS FRUMOS INEDIT PRIN PRISMA REGULAMENTULUI DAR SI AL SPECIEI ,PASTRAVUL FIIND O SPECIE PERICLITATA PESCUITUL RECREATIV PUTIND FI PRACTICAT IN FOARTE PUTINE LOCATII FACE CA ANTRENAMENTELE SA LIPSEASCA.
O LOCATIE SUPERBA, MAI SUS DE BARAJUL DE LA OASA INTRE MUNTII CIBINULUI SI MUNTII LOTRULUI,VALEA FRUMOASEI A FOST POPULATA DE LRS, PE PISTA DE CONCURS INAINTE CU O ZI,CU APROAPE 200KG PASTRAV INDIGEN CE AVEA A RAMINE IN ZONA SI DUPA TERMINAREA COMPETITIEI.